Sunday, May 1, 2011

Tihe nädalavahetus...

hei,
Kuna ma nädalavahetusel kodus ei olnud, siis kahjuks ei saanud blogida. Nüüd siis blogin tagantjärgi. Laupäev oli väga tihe päev. Kohe hommikul sõitsin Tartusse Eesti Noorte Sümfooniaorkestri proovi. See proov tehti laulupeo jaoks, kus me esineme. Proov oli väga raske, see oli lausa vastupidavus treening. Kell 10 tõstsin viiuli oma õlale ja ja kell 4 lasin alla. Kes veel ei tea, siis viiulimäng on kõige rohkem lihaseid nõudev pillimäng ja see mõjub tohutult halvasti seljale. Viiulimängu peetakse ka kõige rohkem loomulikke andeid nõudvaks tegevuseks üldse. Niiet raske on see viiulimäng. Sellised suured proovid on keerulised ka dirigentide poolest. Võrus on meil koguaeg üks dirigent ja olen väga harjunud tema käe järgi mängima, Tartus aga oli iga lugu erineva dirigendiga. Selline asi nõuab väga palju keskendumisvõimet ja tähelepanelikkust. Pean mõistma dirigendi igat liigutust kohe loo algusest alates. Õhtul läksin sõbranna sünnipäevale, kes õpib Hugo Treffneri Gümnaasiumis. See oli ka omaette kogemus, sest olin ainuke inimene sünnipäeval, kes ei õpi Treffneris. Inimese olid väga targad ja sain palju tarkust juurde. Ka kell 2 öösel võidi mulle rääkida Venemaa ajaloost ilma mingi probleemita.
Pühapäev möödus mul jälle proovides, nagu alati.
See oli tõeliselt põnev nädalavahetus.


Mariann

No comments:

Post a Comment