Tuesday, May 3, 2011

3.mai

Küll oli täna hea päev. Üle pikka aja sai magada peaaegu, et lõunani. Selliseid hommikuid ei ole mul isegi nädalavahetsustel. Kuna täna oli inglise keele riigieksam siis kogu ülejäänud kool saadeti metsa orienteeruma. See oli päris tore, pidime mööda Kubija metsa jooksa ja punkte otsima. Lõppkokkuvõttes läks meil väga hästi.
Kui ma koju tulin hakkasin oma iPodiga mässama. Tõmbasin lugusid juurde, proovisin filme peale panna.Ülehomme sõidan ma reisile, kus on hea muusikat kuulata. Alguses läks mul kõik see tõmbamine päris hästi. Ma isegi imestasin, sest tavaliselt ma nende asjadega hakkama ei saa. Siis aga mingi hetk iPod lihtsalt ei teinud enam mitte midagi ja siiamaani on sama olukord. Pilt on ees, aga midagi ei juhtu.
Lugesin läbi väga palju erinevaid interneti lehekülgi, nii eesti keelseid kui ka inglise keelsed. Sain igasuguseid teadmisi juurde, aga kahjuks see, mida mul vaja oli, seda polnud kuskil kirjas. Rääkisin ka sõpradega, aga ka nemad ei osanud mind aidata.
Loodan, et kõik saab korda, sest tegemist on ikkagi hinnalise asjaga.

Mariann

No comments:

Post a Comment