Sunday, May 1, 2011

Oh nädalavahetus..

Tervetuloa! :D
..natuke soome keelt ka.
Reedel oli üsna tegus päev. Kui koolist koju jõudsin, polnudki palju aega et lihtsalt olla või puhata. Pidin emal aitama asjatada, tema tantsurühm sai 5 aastaseks. Ka mina olin kohustatud vaatama minema tädikesi. Eks ma siis läksingi, tegin mõned pildid, kuid kaua ei jõudnud olla. Päris tore on küll vaadata kuidas vanem põlvkond tahab millegiga tegeleda ja tantsivad. Eks neil ole palju raskem meelde kõik sammud jätta ja vanus teeb ka jalgadega või üldse enda liigutamisega oma töö. Aga kui on tahtmist, on ka tulemus.
Peale seda, kui olin sealt ürituselt lahkunud oli mul tarvis üks korvpalli mäng protokolli kirja panna. Viimaste andmete järgi oli see eelviimane mäng. Olen ikka päris palju mänge kirja pannud. Üsna rutiinseks on muutund. Kohe peale korvpallimängu ruttasin kodust läbi ja põrutasime kesköökossule. Üsna palju rahvast oli ning üritus, tundus, et läks plaanipäraselt hästi. On tore küll vaadata kõrvalt, kuidas see üritus on korraldatud, sest ilmselt pean noortekogu liikmena seda ühel heal päeval hakkama samuti korraldama. Eks siis saab ka oma sõna sekka öelda, mis oleks võinud paremini olla või lihtsalt kaasa rääkida.

Laupäeval läksin lõuna paiku trenni. Korralikult sai ikka trenni tehtud, uusi liigutusi õpitud ja teadmisi saadud. Päris hea on ikka olla, kui oled korralikult ennast liigutanud, enesetunne on peale seda väga hea. Õhtul läksin sünnipäevale ning mõtlesin, mis ma sõbrale kinkida võiks. Raha on ju tegelikult üsna igav kingitus, kuid see on lihtsaim väljapääs. Kuid, palju toredam on sünnipäevalist kasvõi natukenegi üllatada. Mina üllatasin lasteshampusega, natuke muudetud pudeliga. Võtsin õige sildi ära ning otsisin sünnipäevalisest paar pilti ja kirjutasin sildi ja saigi vahva pudel. Hea meel sai endalgi, kui midagi natukenegi teistsugust välja mõtlesin.

Nüüdseks on kätte jõudnud pühapäev ja arvan, et plaanin puhata. Natuke on ikka vaja endale lubada ka rahulikult olla, nautida ilma või lihtsalt kodus olemist.
Olge tublid!
Gertu.

No comments:

Post a Comment