Tuesday, May 3, 2011

Teisipäev kui spordipäev

Küll oli täna hea hommik, ei pidanudki harjumuspäraselt vara ärkama. Kuid, hommikul tegi ema mulle kaheksa ajal ilusa äratus. Tuli ütles, et tema ei saa mind Kubijale viia ning pean ise vaatama kuidas hakkama saan. Läbi une ei reageerinud sellele ma koheselt, kuid kui 10 ajal silmad avasin, oli see korralikult kohale jõudnud ja tekkis isegi et paanika - kust ma leian transpordi!? Meie koolist pole palju inimesi, kes elaksid siin kandis kus mina. Minu asulas neist ühtegi. Õnneks kõik laabus ja leidsin endale sõbra, kes mind peale võttis. Tuleb tunnistada, et kuangi ei saa millelegi kindel olla ja sõltuda millestki väga, sest kui juhtub mõni muudatus, pead oskama sellele reageerida.
Nagu Mariann juba mainis, oli meil täna spordipäev. Samuti saate Marianni postist teada, et see sisaldas orienteerumist Kubija metsas. Ja tõesti, meil läks päris hästi. Tore oli küll metsa vahel joosta. Kuid ühel hetkel pidi meil süda seisma jääma, kui järsku üks päris suur kits meie nina all mööda tormas. Tehti ka nalja, et meil on konkurente. Vaene kitseke avastas, et tema territooriumile on tungitud ja oli väga segaduses.
Peale orienteerumist oli mul aega kodus olla ja puhata. Ühel hetkel kutsuti mind välja grillima ja niisama istuma sõbra poole. Kuna mul oli õhtuse laulmiseni aega, nõustusin. Ilm läks isegi pilvisest päikseliseks ja väga mõnus oli. Peale seda läksin kohe linna segakoori proovi ning siis veel veetsin natukene linnas aega ja tulin koju.
Kodus istusin ja mõtlesin ning avastasin,et on ikka jube igav. Siis mõtlesin, et ajaks end välja, mis sest, et kell oli juba üsna hiline. Oli päris mõnus oma mõtetega kahekesi olla ja kuna ilm oli ka selline mõnus, ei soe ei külm, siis ka lihtsalt ilma nautida. Arvan, et teinekord ongi hea üksi minna kõndima ja mõelda oma paljusid mõtteid, pärast on kohe hea tunne. Nüüd arvan, et on õige aeg magama minna.
Ilusat und ja olge tublid!
Gertu.

No comments:

Post a Comment