Tuesday, May 3, 2011

Tegus esmaspäev

Eile juhtus väike äpardus ja meil Marianniga mõlemal jäi blogimata. Aga nüüd mõtlesime järgi blogida.
Eile oli üsnagi tihe päev. Peale pikka koolipäeva läksin Mariannile külla, kuna arvasin et mul on piisavalt aega. Arvasin, et Noortekeskuse aktiivi ja noortekogu koosolek on samal ajal, kell 5, kuid ei, noortekogu oli hoopis kell 4. Õnneks rutates sinna ei jäänud ma millestki ilma ja hilinesin vaid 10 minutit. Seal räägiti vajalikest teemadest ja kohe otse teise majja Noortekeskuse aktiivi koosolekule. Teemaks oli fotojaht, kuid sain seal olla vaid 15 minutit. Siis ruttasin bussile, kuna pean bussi peale mõtlema üle poole tunni, päris ebaaus, et bussiliikluse pärast peab jätma mõned asjad ära ja see röövib niivõrd palju aega. Seega ei saanud ka trennis osaleda. Kui olin bussiga koju, Puigale jõudnud, läksin koju, et oma kaks kotti, kooli-ja trennikott, ära viia ja läksin koheselt spordihoonesse. Olin järjekordselt korvpalli lauakohtunik. Lõppude-lõpuks oli see viimane mäng. Mäng oli põnev ja rabelemist palju. Siis oligi käes juba õhtu ja peagi aeg magama heita.
Eks olegi nii, et kui tahta, jõuad igalepoole. Juhul kui muidugi ei hakka üritused ja ettevõtmised kattuma. Mõni päev peabki end lolliks jooksma, kuid olen kindel, et see teeb tulevikus head ja toob palju kogemusi. Siinkohal tuleb meelde lause, mis Mariannil oli ühe märgi peal: ''Tee head, siis leiad head!''
Gertu.

No comments:

Post a Comment